Una cullizzioni di tippi è tessuti di tessili di casa

Una cullizzioni di tippi è tessuti di tessili di casa

Un saccu di appena decoratu l'amicu di a casa pò sceglie di cumprà uni pochi d'ornamenti belli, pratichi prudutti tessili di casa. Allora chì tipu di prudutti tessili di casa è tessuti?

Tipi di tessili di casa

Classificazione per prucessu
Sicondu a classificazione di i so metudi di trasfurmazioni pò esse divisu in queste quattru categurie, tessili decorattivi tissuti, tessili decorativi magliati, tessili decorativi tissuti, tessili decorattivi non-tessuti. Sti metudi di trasfurmazioni pò esse vistu da u nomu di certi di i so metudi di tessitura, per esempiu, a classa di tessitura hè un telare ordinariu o un telare speciale pruduciutu da i prudutti tessili in casa, a classa di tessitura hè prudutti di tessili in casa artificiali.

Classificazione per oggetti decorativi è scopi
Sicondu a casa spins l'ughjettu chì u pruduttu hà bisognu à decorate è a so parolla d'usu attuale pò dividisce in questi uni pochi tipi. Tessili decorativi chì l'ughjettu principale hè u pavimentu di l'edificazioni è strutture decorative; Tessili decorativi chì l'ughjetti principali sò i mura di l'edificazioni; Tessili decorativi chì l'ughjetti principali sò porte interni, Windows è Spazi; Tessili decorativi chì l'ughjettu principale hè di decorate diversi tipi di mobili; Tessili decoru cù letti decorattivi cum'è l'ughjettu principale; In ordine per decorate catering, ambiente toilette, à scuntrà i bisogni di tessili decoru toilette è sanitarie.

Plus materiale

Classificazione per funzione
Se u tessili di casa hè classificatu secondu a so funzione, pò esse divisu in materiali tessili di casa antistatici, materiali tessili di casa antibacterial, materiali tessili di casa anti-ultraviolet. Sti tissuti ponu esse usatu in diversi lochi secondu e so funzioni, cum'è i materiali tessili di casa antibacteriale utilizati in lenzuola, u lettu hè assai bonu. U tessulu tessili di casa chì resiste à i raghji ultraviolet pò serve cum'è u materiale di prima scelta chì a cortina face

Classificazione per materiale
Sè sicondu a classificazione di u materiale pò esse divisu in fibre naturali, terylene blend, polyester sti trè categurie. Ognuna di sti trè categurie hà i so vantaghji, secondu i vantaghji di e so caratteristiche di u tessulu ponu esse selezziunati prudutti tessili di casa. Per esempiu, fibre naturali, cum'è i prudutti di cuttuni puri, cum'è a permeabilità di l'aria è l'absorption di u calore, sò assai boni, usati per fà i prudutti di u lettu hè assai adattatu. Ma u pruduttu di tessuti di cuttuni puri ùn hà micca terylene tali materiale wear-resisting and durable, saccu tippu performance hè bonu, s'è sceglie a parolla di cortina avia megliu sceglie terylene, terylene blends u pruduttu di tali tissuti.


Tempu di Postu: 26-Nov-2020