Ispezione di u Novu Cliente di Fabbrica

Ispezione di u Novu Cliente di Fabbrica

in uttrovi 2018, rapprisintanti di novi clienti straneri visitatu suzhou mentionborn industria è cummerciu co., Ltd. stu cliente hè un novu cliente chì a nostra sucetà hà firmatu è cooperatu cù esposizioni straniere in ferraghju 2018. 

I seguenti sò i ritratti di a visita

5
6
7
8
9
10

Dapoi u so stabilimentu, a cumpagnia hà transazzione frequenti cù l'Europa, l'America è l'Australia. U stilu di a cumpagnia hè in ligna cù i normi internaziunali, è hà assorbutu continuamente a nova tecnulugia straniera è i novi cuncetti di vestiti, è hà sviluppatu gradualmente in crescita. Attualmente, a cumpagnia hà a so propria filusufia cummerciale unica è un gruppu di clienti fissu, chì pone una bona fundazione per u sviluppu rapidu è efficace di a cumpagnia. A cumpagnia mette a trasfurmazioni di vestiti è a pruduzzione in una basa di pruduzzione è pruduzzione cumpetitiva di u mercatu, è hà una bona relazione di cooperazione cù più di 20 fabbriche di vestiti à grande scala per cumpiendu ordini di i clienti cù qualità è quantità.

A nostra cumpagnia hè una sucietà di cummerciu di pruduzzione indipendente, avemu vintu u favore di i clienti stranieri cù tecnulugia prufessiunale è qualità di prima classe. A nostra cumpagnia hà parechje marche, stili diversi è prezzi ragiunate. U voluminu di vendita annuale hè di circa 4 milioni di pezzi.

         Avemu una fabbrica prufessiunale è un equipamentu prufessiunale. Ogni prucessu hè realizatu in stretta cunfurmità cù i regulamenti. Avemu una squadra di giovani imprese di alta qualità. L'onestà, u pragmatismu è l'efficienza sò i nostri attitudini di travagliu coerenti. Continueremu à mantene a nostra reputazione. Cù u principiu di a supremazia, a prima qualità è u serviziu di qualità, simu disposti à cooperà sinceramente cù novi è vechji amichi in casa è in l'esteru per creà un futuru megliu.

        In l'attuale situazione epidemica glubale severa, i novi clienti ùn ponu micca vene à visità u situ in persona, ma pudemu visità diverse fabbriche, vari equipaghji, tecnichi prufessiunali è sale di mostra di sala d'esibizioni culligandu videoconferenze, è ottene a trasparenza. Avemu da esse ancu più rispunsevuli di i nostri clienti, per chì i nostri clienti ponu esse più assicurati di noi.


Tempu di Postu: 26-Nov-2020