Recyc Led Tessuti ecologichi sò una tendenza maiò in l'industria futura

Recyc Led Tessuti ecologichi sò una tendenza maiò in l'industria futura

1

A cumpagnia di Zara, Inditex Group, hà annunziatu in a so assemblea generale annuale u 16 di lugliu di u 2019, ora locale, chì i so 7 500 magazzini utteneranu alta efficienza, conservazione di l'energia è prutezzione di l'ambiente da 2019. Prima di 2025, 100% di i prudutti di tutte e marche di u gruppu, cumpresi Zara, Pull & Bear è Massimo Dutti, seranu fatti di tissuti sustenibili.

2

Cù a guida di a pulitica di l'UE è u sustegnu di i giganti tessili, a dumanda internaziunale di vestiti riciclati hè in crescita, è a tecnulugia di tessuti riciclati amichevuli di l'ambiente hè diventatu sempre più maturu, cusì i tessuti sò successivamente sbocciati in i principali cità tessili. Inoltre, u cuncettu di i cunsumatori di prutezzione di l'ambiente è u sviluppu durevule hè diventatu più forte è più forte, cusì sò più disposti à cumprà vestiti di prutezzione di l'ambienti riciclati, cusì u momentu di vendita di stu tipu di tela hè aumentatu.

3

Sempre più i cunsumatori di moda anu persu l'interessu in i vestiti cù fonti opachi è u travagliu grossu, è anu cuminciatu à circà standard etichi, durable,Robbi stilizzati è accessori. U sgiò Zhang hà amparatu à traversu a so propria vendita di tessili riciclati amichevuli di l'ambiente chì a vendita di tessili riciclati di l'ambiente splutarà in 2020, chì hè a tendenza principale in u futuru. 

4
5
6

VANTAGGI PER A PROTEZIONE AMBIENTALE

L'adopzione di "ECO CIRCLE" pò riduce drasticamente a carica ambientale.

1) Cuntrollà l'usu di risorse esaurite di risorse.

Pò cuntrullà l'usu di novu materiale di petroliu chì per pruduce materie prime di poliester.

2) Riduzzione di l'emissioni di gasi di serra (CO2)

In cunfrontu cù u metudu di eliminazione di l'incinerazione, pò riduce drasticamente l'emissione di gas di serra.

3) Cuntrollà i rifiuti

I prudutti di poliester usati ùn sò più basura, ma ponu esse riutilizzati in modu efficace cum'è risorse. L'IT pò cuntribuisce à u cuntrollu di i rifiuti.

Supponemu chì usemu "ECO CIRCLE" per fà 3000 pezzi di T-shirts (circa 1 ton) chì ponu esse riciclati...

Comparatu cù a pruduzzione cù l'usu di l'estrattore di petroleum.

7
8

Tempu di Postu: 26-Nov-2020