A diferenza trà u cuttuni organicu è u cuttuni puri

A diferenza trà u cuttuni organicu è u cuttuni puri

2-1
2-2

U cuttuni urgànicu hè un tipu di cuttuni naturali puri è senza contaminazione, è ci sò parechje imprese in u mercatu chì prumove falsamente u cuttuni organicu, è parechji cunsumatori cum'è i cunsumatori cunnosci pocu di u cuttuni organicu. Allora chì sò e sferenze trà u cuttuni organicu è u cuttuni puri? Fighjemu un ochju à Mawangpedia sottu.

U vestitu di cotone organicu hà una bona permeabilità à l'aria, assorbimentu rapidu di sudore, non appiccicosu, è ùn genera micca elettricità statica. Hà e caratteristiche di a contaminazione naturale, è pò mantene una temperatura constante in ogni mumentu per prevene l'eczema in i zitelli. Ùn cuntene alcuna sustanzia tossica è dannosa à u corpu di u zitellu. I zitelli cù a pelle sensibile ponu ancu aduprà cun cunfidenza, chì hè assai adattatu per i zitelli cù a pelle tenera.

U vestitu di cuttuni puro hà una bona assorbimentu di umidità, ritenzione di umidità, resistenza à u calore, resistenza à l'alkali è igiene. Ùn hà micca irritazione è effetti collaterali in cuntattu cù a pelle. Hè benefica è innocu per u corpu umanu quandu hè purtatu per un bellu pezzu, è face chì a ghjente si sente chì porta vestiti di cuttuni puri. À u Calore.

Comparatu cù u cuttuni puro ordinariu, u tissu di cuttuni organicu hè più elasticu è più còmode. A so caratteristica più grande hè naturale è sana, cusì per e persone cù a pelle sensibile, i prudutti di cuttuni organici sò una scelta assai bona. Per a maiò parte di i disegnatori di moda in casa è in l'esteru, u cuttuni organicu hè l'unicu prerequisitu in u prucessu di cuncepimentu è sviluppu di produttu. I boni disegnatori prestanu attenzione à i bisogni di i cunsumatori per a salute, a prutezzione di l'ambiente è i prudutti naturali, è speranu di purtà à e persone una sperienza di produttu simplice, cunfortu è piacevule attraversu u cotone organicu.


Tempu di post: 27-May-2021