Trasforma i rifiuti in un tesoru di cunchiglia d'ostrica riciclata cù un tesoru

Trasforma i rifiuti in un tesoru di cunchiglia d'ostrica riciclata cù un tesoru

Sapete chì u nostru pianeta, in particulare e zone costiere, hè affruntatu un prublema ambientale severu ? Sicondu statistiche, ci sò circa 3.658.400.000 KGD di cunchiglia di ostriche scartate in u pianeta sanu ogni annu. A costa sud-ovest di Taiwan, a Cina hè una cità impurtante per l'agricultura di ostriche. Ogni annu, circa 160 000 000 kg di cunchiglia di ostriche sò scartati nantu à a costa, creendu una maraviglia speciale di muntagne di cunchiglia di ostriche unu dopu à l'altru, è l'accumulazione di cunchiglia di ostriche face chì l'ambiente di a zona di pruduzzione sia disordinatu è bruttu Diventà un periculu ambientale. Allora cumu duvemu risolve stu prublema?
waste

Dopu à 10 anni di ricerca è sviluppu, avemu trovu una suluzione à circà diversi materiali, rigurosu analisi di fattibilità è valutazione.

A cunchiglia d'ostriche hè una grande quantità di materiale naturali chì hè rifiutu. A cunchiglia di ostriche trasfurmata pò esse usata in diversi campi, cum'è tessili, plastica è materiali di custruzione. Fornisce una soluzione preziosa è amichevule à l'ambiente, chì ùn pò micca solu risolve u prublema di a contaminazione ambientale da i rifiuti di l'ostrica, ma pò ancu esse riciclata è riprocessata per aumentà u valore aghjuntu. Hè una ecunumia di u ciclu di l'oceanu cradle-to-cradle.

In l'industria tessili, cumbinemu buttigli di PET riciclati per rinvià, nanoize cunchiglia di ostriche, minerali energetichi è metalli traccia per pruduce una nova generazione di filati naturali di cunchiglia di ostriche materiali ecologici senza additivi chimichi aggiunti. Ci chjamemu For-Seawool. Hà e funzioni di preservazione di u calore, antibacterial, rapidu seccu, deodorizazione, antistaticu, etc., è hà eccellenti proprietà di ritenzione di calore è sensazione di lana naturale.waste-2

Hè ben cunnisciutu chì a cunduzzione di u calore hè unu di i metudi di trasmissione di u calore. Seawool hà e caratteristiche di cunduzzione di calore bassu. U coefficient di cunduzzione di u calore hè solu 0.044, chì hè quasi a mità di u PET0.084 generale. U so tassu di schermu di u calore hè di 42,3%, chì significa chì Seawool hà una regulazione eccellente di a temperatura di u corpu. A capacità hè di mantene u calore in u veru sensu di l'inguernu è copre u calore in l'estiu. Oyster shell powder cuntene metalli traccia è hà un effettu antistaticu, chì pò migliurà a mancanza di electricità statica in u filatu di riciclamentu di buttigli PET. À u listessu tempu, u so pulveru inorganicu micron-livellu hè un agentu antibacterial naturali, chì hà una funzione anti-mildiu. Dopu a calcinazione, a superficia di u polveru di cunchiglia d'ostriche hè in forma di poru, chì pò assorbe sustanzi nocivi cum'è formaldehyde, odore è polvera fina. Havi un indice di rifrazione di 1,59, hà un effettu anti-ultraviolet, è hà a funzione di assorbe i raggi infrarossi, trasfurmendu in calore, è prumove a circulazione di sangue umanu.
waste-3

Hè cresce chì in a futura industria tessili, l'usu di Seawool diventerà più è più populari è penetrerà gradualmente in a vita di ogni persona ordinaria di noi.


Tempu di post: 28-lugliu-2021