Cosa hè u cuttuni organicu

Cosa hè u cuttuni organicu

1-1
1-2

Chì ghjè u cuttuni organicu?

A produzzione di cuttuni organici hè una parte impurtante di l'agricultura sustinibili. Hè di grande significatu per a prutezzione di l'ambiente ecologicu, prumove u sviluppu sanu di l'esseri umani, è risponde à a dumanda di i cunsumatori per a ropa ecologica verde è ecologica. Attualmente, u cuttuni organicu deve esse certificatu principalmente da parechje istituzioni internaziunali maiò. U mercatu hè attualmente caòticu è ci sò parechji adulteri.

Caratteristica

Siccomu u cuttuni urgànicu hà bisognu di mantene e so caratteristiche naturali puri durante u prucessu di piantazione è tessitura, i tinti sintetici chimichi esistenti ùn ponu micca tinte. Solu i tingi naturali vegetali sò usati per a tintura naturali. U cuttuni organicu tintu naturali hà più culori è ponu risponde à più bisogni. Tessili di cuttuni organici sò adattati per a ropa di i zitelli, tessili di casa, ghjoculi, vestiti, etc.

Beneficii di u cuttuni organicu

U cuttuni organicu si sente caliu è suave à u toccu, è face chì a ghjente si sente completamente vicinu à a natura. Stu tipu di cuntattu à distanza zero cù a natura pò liberà u stress è nutrisce l'energia spirituale.

U cuttuni organicu hà una bona permeabilità à l'aria, assorbe u sudore è si secca rapidamente, ùn hè micca appiccicosu o grassu, è ùn genera micca elettricità statica.

Perchè u cuttuni organicu ùn hà micca residui chimichi in a so pruduzzione è u prucessu, ùn induce micca allergii, asma o dermatite atopica. I vestiti di cuttuni organici sò assai utili à i zitelli è i zitelli. Perchè u cuttuni biulogica hè cumplettamente sfarente di u cuttuni ordinariu, u prucessu di piantazione è di pruduzzione hè tuttu naturali è ecologicu, è ùn cuntene micca sustanzi tossichi è dannosi à u corpu di u zitellu. Inoltre, l'adulti anu ancu cuminciatu à portà vestiti di cuttuni organici, chì hè benefica per a so propria salute. .

U cuttuni organicu hà una transpirabilità megliu è mantene u calore. Purtendu u cuttuni organicu, si sente assai suave è còmode, senza irritazione, è hè assai adattatu per a pelle di u zitellu. È pò prevene l'eczema in i zitelli.

Sicondu Yamaoka Toshifumi, un promotore di cuttuni organici giapponese, avemu trovu chì e magliette di cuttuni ordinarie chì portamu nantu à i nostri corpi o i lenzuli di cuttuni chì dormemu pò avè più di 8 000 sustanzi chimichi chì restanu nantu à elli.

Comparazione di cuttuni organici è di cuttuni culurati

U cuttuni di culore hè un novu tipu di cuttuni cù u culore naturali di fibra di cuttuni. In cunfrontu cù u cuttuni ordinariu, hè suave, transpirable, elasticu è còmode di portà, per quessa hè ancu chjamatu un livellu più altu di cuttuni ecologicu. Internaziunale, hè chjamatu Zero Pollution (Zeropollution).

Perchè u culore di u cuttuni di culore hè naturali, riduce i carcinogeni pruduciutu in u prucessu di stampa è di tintura, è à u stessu tempu, a contaminazione seria è dannu à l'ambiente causatu da stampa è tintura. L'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO) hà promulgatu u sistema di certificazione ISO1400 zero-pollution, vale à dì, tessili è vestiti anu passatu a certificazione ambientale è ottenutu un permessu verde per permette di entre in u mercatu internaziunale. Si pò vede chì, di fronte à u 21u seculu, quellu chì hà a certificazione di produttu verde hà a carta verde per entra in u mercatu internaziunale.


Tempu di post: 27-May-2021